18 Dagar kvar

Go morgon.

Har valt att lösenordskydda min blogg på grund av olika saker. Så ni som har fått lösen till den vill ja gärna att ni håller de för er själva.
Men idag är de iaf Fredag. Men är de inte härligt, Dag i ära ska de jobbas till 1. Ut på pållen på rid tur. Sedan hem och börja städa lite hemma. Ja jag vet att ja städar som en tok hela tiden men ja som sagt tycker om de rena och doften av nyskurat :)
Fick sms om att min bikini har kommit oxå. Va nästan lkte orolig över att den inte skulle hinna komma innan vi skulle åka. Men nu ligger  den på bilisten och väntar på mig för fullt :) Insåg att ja måste börja titta över va som ska ner i resväskan och vad som måste köpas hem !
Men nu blir de till att jobba på lite iaf.
Ha de gott.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0