6 dagar kvar

Va ett tag sedan ja av in här.. Har jobbat som en tok och inte haft varken tid eller ork till att sitta framför datorn. Men idag är de sista dagen för denna vecka och mitt för dagen är i stort sett slut :) Gott Gott. Idag när ja slutar så ska ja ut och rida sedan hem och umgås med baby som kommer hem idag äntligen !!! Som ja har saknat han och mina god saker hade han köpt med oxå :) Mums va ja ska gotta mig i kväll med både de ena och de andra. 
Börja och förbereda inför resan ska ja oxå göra. Är ju inte många dagar kvar nu innan ja står på landvetter med min resväska. Gud va ja verkligen längtar nu, Få vila upp min slutkörda kropp lite. Hemma 1 dag och sedan en weekend i stockholm och kolla Bruce :) De kommer bi succé !!

Fick tillbaka mina provsvar igår från sjukhuset oxå från mmin cellprovstagning och ja hade fått cellförändringar. De va så lite så dom hoppas på att de kommer växa bort av sig själv. Så ingen ingrepp ska göras nu utan att ja ska på återkontroll om 4 månader för att se om de är borta helt då. Men fy fasiken vilken kalldusch de blev när ja öppna kuveret och de stod att de va positivt. Hjärtat stanna på mig direkt känndes de som. Med en gång så va ja totalt cancer sjuk och döende och de där med barn de va bara att glömma. Prata både med mamma & Johanna och va helt förtvivlad över att ja hade fått Cancer.. som tur va så fick dom mig på bättre tankar och fick mig att inse att ja är inte sjuk. efter en rök terapi samtal med Mia, Hanna och hjärtat så va ja helt plötsligt frisk :) Så tack alla ni goda som fick ner mig på jorden tillbaks igår :) haha hypokondriker Åsa kan man ju säga...


Nu ska ja åka hem och äta mamma mat för att sedan jobba endast 2 timmar till innan ja har 5 ledigt.

Kommentarer
Postat av: Eva

jag hade dött om jag fick det beskedet.. är likadan, uscha! TREVLIG RESA!!

2009-05-20 @ 21:28:22
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0