Dagen D

Om exakt 24 timmar så sitter ja på flyget ill alcudia :) Gud va de ska bli underbart. Ja hopaps på super väder så ja kan sola som en tok och va dunder brun när ja kommer hem !!. Vid 12 i natt så lämnar vi kära lilla torsby.Väskan är i stort set färdig packad men måste nog packas om lite. Tror inte att ja behöver ha med mig allt detta !!! Ja tar alltid med mig för mycket.  Sedan får ja äntligen träffa mina brorsbarn. Va ja har längtat efter dom. Har inte sett dom sedan Mars. Så nu ska ja mysa en hel vecka. Men har en jädrans massa fix att göra idag när ja kommer hem. De ska handlas till alla djuren. Göra lite fika att ta med på vägen, Packa de sista och allt annat som måste göras för en vecka borta.

så nu ska ja sätta mig att skriva ut en massa beställningar och hej å hå som ska va klart här på jobbet innan ja åker.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0