Tröttare än 4 John Blund

Nu sitter ja här på jobbet och vete fasiken va ja ska ta mig till med. Är så trött så de finns inte ord till de. När klockan ringde så fatta ja fan inte ens att de va den som ringde och de tog mig 45 minuter att ta mig ur sängen. Så väl uppe så va de bara att kasta på sig kläderna och borsta tänderna och slänga sig i bilen och åka. Men nu sitter ja här iaf. Har en galen hund hemma som känner va löptiker.. Inte roligt kan ja säga. Han är totalt tokig och bara går omkring och gnölar hela tiden. Vilken tur att sånt inte håller sig i allt för länge.
3 veckor kvar tills de blir resa. Just nu känns de som tiden bara sniglar sig fram ju.
Nu måste ja rycka upp mig, få nått gjort !!

Ha en bra morgon
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0