Vilken dröm

I natt drömde ja då verkligen mardrömm :) Fast de va lite komiskt oxå måste ja säga. Iaf så vakna ja av att ja låg och skrek  Hjälp i sömnen.. haha :) Ja skulle nästan ha viljat höra de. Men som tur va så vakna ja innan mördarna fick tag på mig.

Fredag.. Mums ja älskar helger. Ja hoppas på bra väder i helgen så man kan tända grillen lite. Är så sugen på grillad mat så ojoj.
Försökte mig på att rida igår oxå, men de kändes verkligen inte oki med höften. Vilken jävla skit. skulle vilja veta va detta beror på, vad som är felet. Kunde ju knappt gå igår kväll. Men ja kan ju inte bara låta hästen stå så ja får plåga mig själv lite. Kanske ta fröken F till hjälp.

Kommentarer
Postat av: eva

drömde också en mardröM i natt...:( fast jag vaknade av att jag grät ;) hehe

2009-05-15 @ 19:45:35
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0