Trött på...

Nu börjar ja verligen känna av tröttheten mer och mer. Är på ett urusel humör. Skulle lätt kunna tänka mig att bara ställa mig och skrika åt någon. Trött på människor som gärna vill få sig själv att framstå som dom bättre fast fallet inte är så. Trött på att känna  mig överkörd. Trött på att allt ska kosta så förbannat mycket. Trött på att de ska va så grått och kallt hela tiden. Trött på att vi har så jädrans mycket kvar att göra med huset och packning. Ja är fan trött på de mesta för tillfället. Idag ska ja nog lägga mig under täcket och isolera mig från omvärden tror ja så folk slipper mitt dåliga humör. För tyvärr så kan ja bli lite lätt otrevlig när de blir så här...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0