Härliga orginal.

Igår fick vi kontraktet tillbaka. Påskrivet av alla nu :) Va bra skönt när Åsa gav mig de igår. När ja äntligen fick orginalet i min hand. Så nu ska vi sätta in handpenningen och sedan är de bara att vänta att 3 veckor ska gå sedan är de äntligen vårt. Vårat hus, våran början på de långa livet tillsammans :) I love it.

Igår va de fika mys med mickiz. Hon slutade tidigt på salongen & ja gav min häst en vilo dag så vi kom underfund med att vi måste umgås. Va evigheter sedan sist nu !! Va & kolla på hennes hus som dom köpt. Vilket läge. Så snyggt de ligger och med deras planer så kommer de där bli dunder snyggt. Värsta sjöläget ju :)

Idag måste ja städa lite hemma faktiskt. De ser ut som ett minder bombnedslag hemma för tillfället. Men får ja en timma på mig så ska detta va fixat ska ni se. Sedan ska de börjas packa på allvar. Är hästledig idag så man får passa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0