Rik men fattig

Vilken helg de blev.. MItt hjärnkontor är totalt utsuddat :)Fredagen började med att vi äntligen fick vårt hus. De blev vårt. Så innom 2 & halv timma så va kontraktet påskrivet och vi va skyldiga en massa pengar... Haha :) Men dom pengarna är ja gänra skylldiga. Får tillträda om redan 3 veckor så då ska här jävlas börja rivas väggar. Nu får ja äntligen pyssla med mitt dröm yrke !! Ja har en miljon idér i huvudet. Bara att hoppas att babe tycker om dom oxå ;)
 
Så igår va vi och kolla på kakel &klinkers. Träffa målaren så vi diskutera lite priser. Fick tag på en snickare. Hittade tapeter som vi gilla och även golv.

KVällen avlsutades med bio. Bröllopsfotografen.. Så jävla bra !! Ja den ska ja iaf se ign kan ja lova :)

Så nu sitter ja här med min frukost, babe sover ännu & ja och King har precis kommit in från en promnad. Va ute och gick tidigt igår med och de känns i kinderna när man varit ute ett tag att de börjar komma kyla. Men stoppade lurarna i öran. Lyssnar nämligen på en ljudbok för tillfället så promenaderana går fort som bara den :)

Så nu ska ja äta klart. Börja se över allt som vi måste ha klart med vad sóm ska göras me huset som ska in till banken. Fixa och trixa. Sedan en skön ridtur i de undebara vädret.





Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis!!!!



Själv är jag ute efter en ny lägenhet, vilka hyr ni av?

2009-10-18 @ 11:50:34
Postat av: Åsa

Vem är du ?

2009-10-18 @ 18:29:42
Postat av: Åsa

Vem är du ?

2009-10-18 @ 18:30:10
Postat av: Anna

Hej jag heter Anna Larsson och bor just nu hos mina föräldrar i Sunne

2009-10-19 @ 16:51:34
Postat av: emelie

Grattis.. nu vill ja se kort på lyan ni skaffat er ;)

2009-10-20 @ 13:34:15
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0