Underbara sol.

Att sitta här inne på kontoret och se den underbara solen där ute får mig att bli fruktansvärt rastlös. Jag vill ut i solen och njuta och strålarna som den skänker ner till oss. Sätta mig på hästryggen och bara njuta. Såna här dagar vill ja bara va ledig. Men ja får väl va glad att ja har ett jobb. Veta att ja får min lön varje månad den 25. Inrutan men skönt på nått vis oxå. Ibland önska ja att ja hade en massa pengar och kunde resa MYCKET mera än vad man gör. Fast frågan är om man blir så mycket lyckligare av en massa pengar. Men ja skulle bra gärna kunna tänka mig att få prova på de för en månad :)

Idag ska ja till kära mickiz och klippa & färga mig. Har bestämmt mig  för att de blir min vanliga mörkbruna och lugg. Fast luggen hade ja bestämmt mig för länge sedan men de va färgen som ja vela lite med. Men de får bli vanligt helt enkelt. Så ja får skynda mig till satllet och fixa till allt till hästen så de är klart för kvällen till han. Så idag blir ingen härlig ridtur i de sköna vädret. Får ta hunden på en promnad när ja kommer hem i stället :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0