Försov mig.

Jädrans va ja försov mig idag.. Vanka 06:05. Men 10 min senare va ja på jobbet. Men ja tror inte ja riktigt har vaknat ännu :)

Idag komer ja har en stress dag känns de som. Har tusen saker att göra. Som tur är så slutar ja kl 1. Måste till banken och aktivera mitt kort. Va man tvungen in på banken att göra första gången. Till stallet och ta av lindan och kolla såret på hästen och göra rent de. Iväg och handla, städa hemma för kl 5 så kommer Ingela och kl 6 kommer alla dom andra. Helst skulle ja ha hunnit äta nått där i mellan oxå. Men ja får skynda mig som bara den med allt helt enkelt.

I morgon ska ja kolla på min prins när han spelar fotboll och på kvällen blir de kvälls mys med Lena & Anders :) Härligt !!

Men nu måste ja sätta fart här på jobbet.

Ha de gött alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0