Idag kommer Johanna :)

Nu jädrans är de äntligen Fredag igen :) Va ja har längtat efter denna dag !! Tror den här budgivningen tog knäcken på mig. Är super trött än *haha

Idag ska ja iaf till Erica på tårt kalas när ja slutat. Ska försöka ta en passa med hästen oxå om de inte bara vräker ner regn vill säga. Hemmet ska få sig en riktig make over oxå. Behövs städas för fullt nu !!! Och de gillar ja att göra när de regnar. De är jus å underbart när de är nystädat. De doftar gott och allt bara skiner :) De är min grej de.

Kommer kännas ännu underbarare när vi hittar vårt dröm hus. Ja kan verkligen se mig själv å där och greja och fixa med allt så de blir snyggt :) grästrimmra och klippa gräsmattan. Dola i rabbater. Bra träning för kroppen !!! Så vill man ju ha de så mysigt som man bara kan oxå och ja ska verkligen lägga fram alla mina inrednings tips för att få de så fint som möjligt :) De är bara fantasin som sätter gränser


Idag komer iaf ÄNTLIGEN johanna hem. Kommer va brun & ännu snyggare än hon brukar va den lilla gottegrisen. Har längtat som bara den efter henne så jippi säger ja bara :)
Men dom va värda den lilla sköna semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0