Mycket händer

Eller ja.. Huset är iaf snart klart :) Idag ska trappen byggas och de sista på väggen ska upp. Gud va skönt !!
ska åka och rida när ja slutar och sedan ska ja hem och bara rensa bort allt skräp som ligger på backen och ta en tur till tippen i morgon. Om de bara slutar och regna så kanske man kunde få klippa gräset oxå. Börjar bli lite för långt för min smak nu iaf. Gillar att ha gräsmattan klippt och snygg :)

I helgen blev de en väldigt spontan fest.  Gick hem till Anders & Lena på kvällen och där drack vi vin minsann :) Slutatde i en mycket trevlig kväll. Spontana fester är alltid de roligaste !!!

Nu ska ja fortsätta i mitt jobb. Känns som ja drunknar här vid mitt skrivbord och borde verkligen inte sitta och blogga men behövde ett break i de hela innan mitt huvud sprängs med så mycket info !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0