Förändring.

Känner en stor lust till att göra om håret. Har ja gjort länge. Klippa bob med lugg som ja tycker är sjukt snyggt !!!! Eller sätta i hårförlängning igen och färga de i nån snygg färg. Kanske klippa lugg på de med elelr bara låta den växa ut. Får kolla med min kära frisör vad hon tycker. Nått ska vi väl hitta på med.

Trots att jobbet har tagit nästan alla min energi idag så känner ja ändå ett skönt lugn i kroppen över gårdagen :) Ska bara få torsdagen klar oxå så kommer allt va topp notch sedan. De är nästan så ja börjar fundera på om kroppen har förstått att allt är klart för helt plötsligt så blve ja dunder trött. De känns nästan som om ja inte har sovit på 3 dagar. Så idag när ja slutar så ska ja faktiskt lägga mig och vila en sväng. Känner mig värd de.Om regnet ger sig så ska de allt få bli en ridtur i kväll. Men samtidigt måste ja erkänna att de är mysigt om de regnar då ja kan få krypa upp i soffan med filten och tända mina vanilj ljus :) Bara mysa in hösten så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0