Aktivitet i magen.

Grodan bökar på bra i magen denna vecka vill ja lova :) De klämmer och trycker överallt för tillfället. Ska till Barnmorskan och undersöka magen och kolla blodtrycket igen. Va helt normlat sist men har nu börja bli väldigt yr i bollen i bland. Prata lite mer om mitt jobb då de är lite för mycket rörelse i det tycker dom. Inte de ultimata jobbet för en gravid kvinna. Så havandeskapspenningen kanske kommer tidigare än vad ja har räknat med. Hoppas inte !! Jag älskar mitt jobb och vill allt va kvar ett bra tag till :) Har ju till och med fått mig en högra hand nu som ska hjälpa mig med de ja behöver hjälp med.
Ja detta kommer nog bli lysande.

Tänkte att minus graderna kunde försvinna iaf bara lite så man kunde gå ut och rida. Så här är de att när ja väl kommer upp i sadeln så försvinenr allt de onda på mig så ridning är ljuvligt just nu. Barnmorskan förklara detta för mig att de vidgas mitt bäcken åt andra hållet och ja svankar så då får allt en avbelastning att ridningen är jätte bra för mig :) Så de tänker ja sticka under näsan på alla som har nått att säga om. I bland kan ja tycka att de är för mycket tjat om vad man inte ska göra och hej Å hå.. Om jag väljer att rida så är de min ensak och ingen annans !!!
Iaf, Annars så är de sjukgymnast som gäller så ja får träna vissa saker. Men de ska allt lösa sig :) Ja tror att de kommer ge med sig snart ja och att de försvinner för en stund och kommer tillbaka senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0