Bästa Berggårdsvägen 14

Satt och kolla i almenackan och insåg att huset har vi ägt i över 1 år nu och på Onsdag är de 1 år sedan första flyttlasset gick till Berggårdsvägen 14 :) Jösses vad tiden går fort och ja skulle aldrig byta bort huset mot en lägenhet igen om ja inte behövde.
De är fantastiskt att äga sitt eget. Ha sin egen gräsmatta där man kan spinga omkring barfota och ta emot alla vänner på sommaren för mys fika :) Och nu när vi kommer ha barnsben så småningen som kommer utforska varje liten mm av den. Frihetskänsla !! Vi behöver aldrig mera fråga om lov så fort vi vill göra nått ute eller inne.
Tack Banken får man väl lova att säga för inte har man så mycket pengar själv som vi behövde :)

Hus lån... I början skrämde de mig lite, Va ju såna otroliga summor som man aldrig förr haft att gjort med men idag känns de helt normalt. Betalar ju samma för ett hus som på en lägenhet fast nu till oss själva.


Kanske kommer lite bilder i kväll från värmen :) Först ska ja åka och snosa med min häst igen och ha pälsvård på hunden och bara mysa med min vackra människa där hemma :) Ringa hanni oxå. Hon kanske oxå vill leka :) Dricka glögg och äta paradis chocklad !!!







Kommentarer
Postat av: emelie

jag har inte hälsat på i fina huset än :(

2010-12-10 @ 09:34:20
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tycker ja verkligen att du ska göra dig en sväng nästa gång du kommer till byn :)

2010-12-10 @ 10:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0