Fredag hela veckan

Äntligen Fredag och ja är klar med allt mitt göra.
Har varit till barnnmorskan som ja för övrigt döppt om till Barnmamman då ja tycker barnmorska är ett alldeles för skarpt och hårt ord :)
Hos barnmamman gick de bra iaf.  Klämde och knåda på magen som bara den så ja är helt öm så ja kan knappt andas. Men nu finns de inga knutar kvar i magen längre. Har fortfarande inte gått upp så mycket men de kommer nog :) Barnmamman tyckte även att de vore dax att tagga ner lite i mitt liv nu oxå. Inte ha så många järn i elden hela tiden utan försöka lugna ner mig lite. Så de är väl kanske dax att sakta farten lite. Svårt.. Jätte svårt. Har försökt med de i 4 månader nu. Men ja är en männíska som tycker om att ha mycket att göra och röra på mig hela tiden... Men nu ska ja bli bättre.

Hjärtat att åkt till London med min pappa, bror och brorson och kommer hem på måndag. De ska kollas på så dom är i himelriket kan man säga :)

Men nu ska ja återgå till TV och godispåsen som inhandlades nyss :)





Så här ser ja & bebis ut i kväll när vi myser ner oss i soffan :)

Kommentarer
Postat av: emelie

: ) ... sööööööööötmage <3

2010-12-18 @ 15:53:49
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Ninni

men vad fin! :)

2010-12-18 @ 23:14:10
Postat av: Åsa

Ja nu är de mys mage hela dagarna :)

2010-12-19 @ 07:38:32
Postat av: Ulrika

Efterlängtad bild, gooooos mage♥

2010-12-19 @ 23:06:20
URL: http://meoingen-annan.blogspot.com
Postat av: Åsa

haha :) Fast man är ju inte van ännu att magen står längre ut än brösten när man har kläder på sig :)

2010-12-20 @ 07:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0