Tisdag 21/12

Nu är de bara i dag och i morgon kvar att jobba sedan går jag,magen och King på julledigt 11 dagar :) De gillar vi stort.
Börjar firandet med att sätta mig i stolen hos bästa mickan. Skulle vilja göra nått nytt denna gång. Blir alltid samma.. Håret hänger bara känns de som. Finns ingen frisyr. Va ju inne på att klippa lugga en sväng men de är ju så skönt att få sätta upp håret så då ångrade ja mig. Va och hälsade på Erica i helgen och hon hade klippt lugg igen.. Då blev ja sugen igen :) De är  ju bara hår så de växer ju ut igen.. Ja jag får se vad ja bestämmer mig för. Eller vad mickan bestämmer sig för ;)

I natt kom babe hem oxå. Åhh va skönt de va att äntligen få ha han brevid sig i sängen igen. Har varit tomt vill ja lova. Men nu är hela famljen samlad igen och idg ska ja höra allt dom gjort :)

I morgon kommer pappa hem från spanien. Huset är köpt och om 2 månader får dom nycklarna :) Åhhh ja skulle så gärna vilja åka ner och se de nu men inge flyga för mig. Ska åka ner när mini har kommit ut. Då ska vi gotta oss där :) Pappa lovade att ta massa kort så vi skulle få se ännu mera hur de ser ut. Är glad för hans & mammas skull. Detta har dom slitit hårt för. Att få sitt hus där nere !! Men nu äntligen så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0