Katten lever & Ja vill till Göteborg

Tvångsmatning & medicinering på katten pågår fortfarande. Men skam den som ger sig. Orolig som en tok för han men ja hoppas att han kommer repa sig snart och börja äta av sig själv.

Va ju på cabaré i Tisdag. Den va skit bra :) Fick mig många goda skratt !! Så har ni inte sett den mina kära vänner så tycker ja starkt att ni sak åka och se den.

Mickiz ringde igår och vi bestämde att vi ska kolla på biljetter till Götebors horse show. Där blir man ju som barn på nytt när man springer omkring :) Hjärtat kunde tänka sig att följa med oxå. De är ja glad för . Glad för att han är en sådan pärla och vill följa med på nått som ja brinner för och som han inte alls är intresserad av. Ja är glad över att ja har träffat en sådan underbar människa som förgyller min dag och gör mig lycklig :)
Nu va tyvärr show bijetterna slut för lördagen då dressyren är :( De är ju trots allt den man vill se.  Men ja får kolla blocket så kanske de dyker upp nått där.

Annars så är de bara skoj att knalla runt på mässan som är. De finns så sjukt mycke grejer där och man blir inte alls köp galen på nått vis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0