Nöjdast med håret

Igår bar de iväg till Frissan. Skulle aldrig byta frisör. Hon kan verkligen mig, mitt levende och mitt hår :) Är så super duper nöjd med håret !! Så nu mera är ja röd/lila med kräm ljusa slingor. Passa min hy perfekt. Man måste ju tänka på sådant så man inte färgar sig och ser fruktansvärd ut på grund hur ens egen hud är.. Har sett många skräck exempel på sånt !!! Med lite hår produkter som luktar smultron (otroligt gott ) så traska ja hem till en underbar man som stod med maten klar :) De är lyx de !!

Hur som helst, med ny outfitt och nytt good looking hår så är ja redo för helgens bravader :) Ska bli så skoj ! Kameran ska laddas och humöret kommer va på topp.

Annars så väntar ja som en tok på min rakapparat till hästen så den kan fällas lite hår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0