En saga

Har varit på de vackraste bröllop man kan beskåda. 2 vackra människor som sa ja till varandra. Lovade varandra evig kärlek. Fanns inte ett öga som va torrt den kvällen. Och vilket kalas sedan då :) Ja de va helt otroligt. Finns så mycket att berätta men de skulle ta mig flera timmar så ja samanfattar de helt enkelt som fantastiskt :)

Snart börjar sista veckan på semestern oxå.. Väldigt blandade känslor.
Huset går framåt och darling & pappa nästan fått klar den ena sidan. Ja är SÅ stolt över dom !!! Duktiga.



Kommentarer
Postat av: emelie

Hej Åsa.

Jag vet inte om du följer min blogg,

men den är nu lösenordsskyddad då jag fått hemska kommentarer som jag klarar mig fint utan. Är du sugen på att läsa är det användarnamn: emsiiiis

lösenord: bubbesylt



(GE EJ UT detta till nån och radera gärna denna kommentar när du fått uppgifterna! :D stor kram från karlskoga.)

2011-12-19 @ 07:39:25
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0