Dumma förkyllning

Nu börjar de komma de där som ja fasat över och som ja absolut inte vill ha. förkyllning. Fy fasiken. Vill verkligen inte bli sängliggande inför helgen.
Men huvudet känns som en blyklump, halsen gör ont och bilhålorna känns allmänt jobbigt.
Ja som hade tänkt till vad allt ja skulle göra idag när ja kom hem..
Skulle kanske låt hästen vila och bara lägga mig på soffan ett tag.

Igår iaf när ja skulle ut och rida så visade de sig att de stod 2 älgar på vägen bakom stallet. Dom va inge värst vidare sugna på att fllytta sig och inte ett smack rädda för oss när vi kom ut och stod och glodde på dom.
Så ja bestämmde mig för att förflytta mig till ridbanan med frasse i stället. Lugnast för alla så.
Fick akut on i magen då ja åt för mycket innan ja åkte så de blev inte nått värst lång pass för mig. Gjorde lite övningar i skritt då magen inte behövde skumpa runt så mycket :)

Men ja fick en promenad och lite wii träning där hemma så kroppen fick jobba lite igår ändå.

Om endast 36 veckor får man åka till värmen oxå. Kanske lite väl länge kvar men man har nått härligt att se framemot när hösten kommer iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0