Så totalt grundlurad

Ja då va ännu en helg över och den blev då inte som ja tänkt mig vill ja lova :)

Vilken lördag. Vilka pärlor man har runt sig !!

Tio i 12 kom babe och berätta för mig att ja har 10 min på mig att packa väskan. Lägga ner saker som ja behövde för kvällen... Men ja höll ju på att städa för fullt.. hade dragit ut de mesta och mattorna hängde ute. Haha :) Så grundlurad. Ja som trodde att ja hade varit smart och och lyckats lista ut och en fest skulle dom nog ordna åt mig nästa helg inte denn helg. Totalt förd bakom ljuset så fick ja klä mig varmt och skjutsades iväg till fröken staafs lägenhet. Där kom Kajsa och mötte mig i dörren och kramkalas och tårar kom för första gången :) Väl inne så väntades en helkropps massage. Hur underbart som helst. Efter detta underbara fick ja plocka i hopp mina saker och ta med mig min väska och knalla ner. Där kom en mini buss och ut komma alla dom underbara tösera. Då va de dax för kram och gråt kalas nr 2. Väl inne i bussen så drog vi iväg till valberget. Där väntades pulka race med grillning och varma goa drycker som va spettsade med väldigt goa saker :)

Efter några timmar kom mickan och de va dax för kram& gråt kalsa Nr3. Efter massa mys under dagen så skickades ja iväg med kajsa för att komma hem och duscha. Hade typ en kvart på mig så de va bara att skynda sig. In i bilen tillbaka och hamnade hos mickiz där de va färgning och hår uppsättning som stod på schemat. efter ett tag kom fröken staaf och ja fick mig även en make up.
När detta va klart och ja fick se mig själv i spegeln så höll ja inte på att känna igen mig själv. Vilket fantastiskt jobb dom hade gjort. Ja blev ju kär i mig själv nästan :)   (om man får säga så).

Upp till hanni bar de och där satt alla tjejerna och väntade och med skumpa,jubel och frågesport så kom lilla bussen igen.
In med alla och de bar iväg till Rådom. Hade verkligen ingen aning om vart vi va på väg först !!

Väl framme så såg ja alla där inne och när ja kom in så va de ja må hon leva och självklart de va dax för kram & gråtkalas Nr 4.

Underbar mat och drycka. Underbara människor. Musik av de bästa. Kvällen blev så lyckad som den kunde bli !!!

Så ja vill säga tack till alla som verkligen förgyllde min dag och kväll. Alla som kom och alla som fixade,trixade och slet. Detta kunde inte ha blivit mera lyckat !!!!

Så tack till alla !!! Detta kommer bli ett av mina bästa minnen !!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Min vackra vän <3

2010-03-25 @ 22:52:55
URL: http://hannibabe.blogg.se/
Postat av: emelie

låter verkligen som du hade en underbar födelsedagsfest.

2010-03-31 @ 18:59:17
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0