Skit skit Skit

Ja men fy fan... SNÖ VAd är de för illa som vi har gjort väder gudarna. Ja som kände mig så väldigt uppåt här i förra veckan när snön smällte bort och solen sken. De va helt perfekt ute :) Men icke.. Undra hur de går med mitt vårtecken. De har väl dött i alla snö nu de.

Skulle ha ridit lång tur idag hade ja tänkt mig men i de här vete fasiken alltså om ja är så sugen på de. Får nog bli en liten kortis sväng. Måste ändå städa idag när ja kommer hem så de är fint hemma när alla människor kommer i morgon :) Ja har fram till 9 på mig då desperet börjar. Får inte missas  !!! Tväta behövs oxå för de börjar bli lite tvätt överallt känns de som nu. Men ja får göra ett super ryck helt enkelt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0