Snart så...

Om exakt 20 min får ja gå hem. Känns nästan som ja gett upp jobbandet redan för dagen. ska ändå hit och jobba i morgon så...

Hem och slänga i sig lite mat. Hungrig som en varg vill ja lova. Seda blir de till att åka till granngården och köpa lite häst mat, åka till stallet på en liten ridtur. Riva av en jävla massa hår. Jösses vad frasse fäller nu. Ser ut som en hårmonster när man är klar !! På vägen hem ska ja  Ta svängen förbi apoteket oxå. Sedan ska ja bara hem och lägga mig i soffan med ett vin glas och vänta på att hockeyn ska börja :) Kanske kosta på sig lite levande ljus och grejer oxå.

Lagom tills man blir ledig så kommer regnt iaf. I morgo skulle vist tydligen porta öppnas och de skulle komma ordentligt med regn. Då är man glad att man har en massa djur :)
Ger min väl en anledning att göra en massa inomhus jobb hemma efter att ja kommer hem från jobbet.




Läste om en artikel i aftonbladet idag om en tjej som blivit våldtagen och att killen som gjorde har helt plötsligt blivit offret och mitt i allt som ja läser så får ja en inbjudan till en grupp på fejjan om precis denna kille. Att han skulle av oslkyldigt dömd. Men va ja kunde läsa mig fram till så hade han ju erkännt de hela och innan han åkte in lyckats gjort de en gång till..
Nej ni gott folk så stödjer ja då INTE !!! Verkar ju va helt sjukt ju !!! Herre gud.
Stackars filcka att bli utfryst av nästan hela sin kommun. Till och med prästen. Nej såna människor som han ska hållas bakom lås & bom. Punkt slut !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0