Jon blund vill inte släppa taget riktigt.

Herre gud va trött ja är idag. Ändå gick ja och la mig väldigt tidigt. Babe drog iväg på fotbolls kväll med killarna vid halv 9 och eftersom ja då redan hade sovit i soffan ett tag så gick ja och la mig i sängen och somna som en stock direkt. Ändå är ja sjukt trött idag men ja hoppas att de ger med sig  under dagen :)

Igår eftermiddag va ja och Frasse och träna. Jösses va skönt de va i solen. Den värmde så sjukt skönt !! Hästen gick jätte bra och ja va skit nöjd när ja va klar. Tyvärr så tappa han en sko. Ringde herr hovslagare och han skulle förmodligen komma på fredag om han hann.

Idag ska ja passa på att wiia mig lite mera, Va så sjukt skoj !!! Frasse ska få vila idag, de är han värd. Jobbat hårt den senaste veckan min duktiga häst och att han är 20 år, de kan man då inte tro.

Älskade hade igår gjort i ordning våra tavlor på jobbet som vi har menat sätta upp ett bra tag. dom gjorde sig riktigt bra på väggen. Ska ta lite bild bevis när ja kommer hem idag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0