Ännu en dag i livets cykel

NU är de allt mysigt ute med all frost :) Love it
När ja slutar så ska ja bege mig till stallet och ta en kort ridtur idag om ja får på mig hjälmen utan att de trycker allt för mycket på mig efter gårrdagen.
Sedan ska vi åka till Järnbolaget och kolla på lite olika saker.

I morgon är de Barnmorskan igen :) Få de exakta datumet för Ultraljudet.

Men idag går dagen grattis till Erika & Henrik iaf. I går kväll kom deras lilla tösa till världen, äntligen :) Ååå va ja längtar tills dom kommer hem så ja får åka dit och tjusa !!!
Massa grattis till er söta !!!!!!!!!!!

Så nu längtar ja extra mycket efter den lilla där inne i min mage :) Henrik har gjort planer för oss. För tydligen ( enligt han själv) Så ska han va pappa ledig lagom tills vårat barn kommer så va ska va latte föräldrar han och ja :)  haha.. Du är rolig du !!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

vem henrik? :)

2010-11-08 @ 20:59:39
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Åsa

Erikas Henrik Johansson. de vet du nog vem de är tror ja :)

2010-11-09 @ 06:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0