Vad kroppen är häftig :)

Har läst lite på nätet på kvällarna om vanliga symptom är när man är gravid och ja måste nog säga att de verkar som de mest är normalt :)
Själv har hitintills varit väligt "beskonad" eller vad man ska säga. De enda ja känt av är Spring i benen som nu börjar avta. Kissat som en tok som oxå börjar på att lugna ner sig. Väldigt ömma bröst, Men dom gör mindre och mindre ont nu. Törstig. de är typ de enda.

Vissa läser man har ju hur mycket som helst som händer med kroppen.

Hur va era graviditeter ? Hur reagera eran kropp ?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åhh jag tycker det är så kul att läsa om det här.

Jag mådde illa i typ 5 dagar, blödde i vecka tolv.

Missfall trodde jag. Tränat för hårt tyckte läkaren. Ooops! Hade verkligen SUPER ENERGI och mega tuttar (iaf för mej va dom stora) hi hi, That´s it! Måste ha haft världens bästa graviditet. Fin hy, glänsande hår, ja jag mådde som en prinsessa. Hoppas du kommer må lika bra.

Kan tipsa om en rolig bok. På smällen från A till bebis av Ann Söderlund & Hanna Widell.

2010-11-18 @ 14:35:02
URL: http://meoingen-annan.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Härligt att höra :)

Fick finnar när ja sluta med mina P-Piller men de börjar bli mycket bättre nu. Håret har blivit väldigt mycket tjockare på mig :) Och de gör ju inget ;)Har lite stickningar i magen men tror att de beror på att ja aldrig sitter still.. Borde kanske inte spinna runt så mycket som gör med allt :)

2010-11-19 @ 06:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0