Äntligen Fredag

Så va de dem bästa dagen på veckan igen :) Love it !! 
Idag står Polisen, fika och sjukhuset på Tapeten när ja slutat. Måste fixa passet så ska ja dricka massa kaffe med Lena :) och så måste ja till sjukhuset och fixa namnetiketterna som barnmorskan ska ha.

Trotsade regnet igår och gick ut och red. Trots tt mab va blöt och kall när man kom tillbaka såva de riktigt skönt att komma ut en sväng. Blev lite bök efter vägen då min häst vägrade att fatta kortgalopp :) Ville absolut inte göra ett skit ja bad han om igår men nu är ju jag människan som inte ger mig.. Får ja bara 2 steg igenom så är ja super nöjd men inte innan. Till slut gav latmasken med sig och insåg att de är ingen idé längre och han fick till en toppen fin kortgalopp. Massa berömm och klapp på halsen till han blev de då !! Inser nu att ja behöver verkligen gå till ridhuset någon dag och jobba igenom hela han !! Han har fått slappa till sig väldigt mycket :)

Nu har bebis & ja gått in i V.9 och jösses vad fort tiden går.  Va 5 veckor sedan ja fick reda på att nått fantastiskt växer där inne. Som  tur är så tycker lilla grodan om hur ja lever mitt liv väldigt mycket. Skönt. Ja hoppas att ja kan fortsätta med ridning länge !!! Men man får ta de som de kommer.
Idag växer de iaf :) Molande värk fast verkligen inte jobbig värk på nått vis.

I morgon ska Åsa & Johanna på äventyr !! Tror ja ska överaska Johanna med en sak tills i morgon om ja hinner/kommer i håg :) Spännande !!!
De blir helt enkelt en jakt på julen ;)

Kommentarer
Postat av: Daxigen

Hej och tack för ditt besök hos mig, Grattis till bebis i magen=) Hoppas du mår bra



=)

2010-10-29 @ 13:33:35
URL: http://daxigen.blogg.se/
Postat av: emelie

: ) ha en bra helg vännen.

2010-10-30 @ 00:24:03
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0