Fredag i all ära !!

Helt plötsligt har ja många fler besökar i min blogg än ja tidigare haft. Tror ja vet va de beror på ;) Men de är ju bara skoj att folk är inne och läser vet ja !!!

Igår va Buffy hemma på fika. Gud va hon va fin i sin mage. Bara 2 veckor kvar innan den lilla ska möta världen är de meningen. Spännande :) Då ska ja minsann åka dit och kosa och gosa som bara den !!!

Ledig från jobbet idag egentligen men vi är några tappra själar som är här och drar fårt stå till stacken. Ganska skönt att jobba när de är ganska så lungt runt om en.

Idag ska stor städningen delux börja. Gå igenom alla skåp och garderober. Har ingen aning vad vi har har i allt. När vi flytta in så plocka ja bara upp och ställde in så idag ska de organiseras lite. Slängas sådant som inte används. Skulle vilja rida en sväng oxå. Mena göra de igår men hade lite öm magen så ja hoppa de. Kanske skulle hoppa de idag med och ta en tur i morgon i stället. Jag får se hur de känns när ja slutar. Är ju så skönt att komma ut på en tur oxå :)

Men nu ska ja gå och slänga i mig en smörgås. Magen kurrar som bara den.

Kommentarer
Postat av: emelie

läsarna höjs från dag till dag beroende på om det händer ngt speciellt i ens liv.

nu när jag blev sambo har mina läsare ökat med ett femtiotal.. nyfikna människor alltså.

2010-10-15 @ 17:34:26
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Åsa

haha :) Ja vist är de konstigt !!!

2010-10-15 @ 19:15:43
Postat av: Helena

Kul att ni ska bli fler, vilken vecka är du i? Spännande tid framför er inget kommer bli sig likt på ett unerbart sätt

2010-10-16 @ 11:39:22
URL: http://iromairoma.blogspot.com
Postat av: Åsa

Tack Helena. Jag är i vecka 7 så allt ät väldigt tidigt ännu :) Men man är ju lika lycklig för de !!! Ska bli jätte spännande, Än så länge så känns de knappt att de är nått där. Mår varken illa eller spyr.

2010-10-16 @ 20:32:48
Postat av: Anonym

tidigt ja :)

2010-10-31 @ 02:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0