Ja...

Nu är man på väg in i en ny epok i livet.. Familjen Engström/Frykedal ska få en liten groda :) Aaa vi ska bli föräldrar !!! Ingen är lyckligare än vi !!! Livet är allt bra underbart ibland :)  Kommer bli helt fantastiskt och vi längtar redan efter att de ska komma. Men vi får snällt vänta några månader till vill ja lova.

Så idag har grodan varit på sin första hockey match och känt hur mamma kan bli upprörd när dommaren gör fel :) Den har även varit på sin första träff med alla människor som kommer omge den och vänta på att den ska komma ut. Fantastiskt !!! Så nu har ja druckit mitt första alkoholfria vin som Johanna ga mig i present :) Smaka inte så illa som ja trodde :) När de blev kallt så va de riktigt gott faktiskt.
Men nu är de en trött Åsa som sitter i soffan och ska krypa ner under täcket och sussa gott.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åhhhh GRATTIS i massor till er!

Herregud va spännande, när kommer han/hon komma till världen?!

Är så glad för er skull.

Kram

2010-10-10 @ 00:51:23
Postat av: Åsa

Tusen tack Ulle :) Ja de känns fantastiskt.Kommer få den finaste bebisen men så tycker nog alla mammor ;)

Den är beräknad till att komma i början på Juni.

2010-10-10 @ 10:57:03
Postat av: emelie

men herregud vad glad jag blir. finally kom dagen! ;)

ni kommer bli perfekta föräldrar.

2010-10-10 @ 11:55:04
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Ja alla tycker nog så för jag har oxå världens finaste bebis. Eller ja bebis he he inte nu längre kanske. Världens finaste pojke iaf:) juni är kanon månad. Ska jag ha en till så ska jag försöka pricka in juni igen he he. Du har verkligen fantastiska månader framför dej, jag älskade att va gravid! Har nog aldrig mått så bra i hela mitt liv! Stora kramar och lycka till kul att kunna följa dej här:)

2010-10-10 @ 15:12:19
Postat av: marie

Lika glad nu som när nyheten nådde fram =) =) =)

finaste Åsa och Daniel!

2010-10-10 @ 21:06:06
URL: http://majjes.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ååå ni är allt för söta :) !!!!

2010-10-11 @ 06:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0