Kalla Måndag.

Ja de va de måndags morgon igen och här sitter man. Knappt vaknat ännu känns de som. Igår fick ja faktiskt en hel del gjort. Trots att ja sluta dagen med att va väldigt rastlös... :) Ja jobbade i några timmar, Tog en kort promis. Va till stallet och tog en ridtur med hästen. Skulle ha krattat lite löv men får ta de under veckan.

Hade massa trevligt besök hemma igår oxå. Alltid lika kul när stugan fylls med goa människor.

Lena & Ja boka även lite hotellrum inför thailand så nu har vi 7 nätter bokat. Avslutar resan med ett väldigt fint spa hotell. Nu längtar ja ännu mera :)

Tycker de är lite roligt de här med att va gravid... Får ju höra så många uppmaningar att du kommer känna så. detta kommer bli, detta kommer ändra sig till de... De enda ja har är ömma bröst. Mitt illamående försvann efter 4 dagar.. Om man kan kalla de illamående. Mådde illa i 1 minut så va de borta sedan :)
Ont i magen... Inte direkt.
Trött... Öhh nej.. Ännu mera energi i stället !!!
Kanske kommer sedan som alla säger.. Men de är ju inte direkt så att ja kommer gå och känna efter :) Ja har ett aktivt liv och de är nått ja kommer fortsätta med så mycket ja orkar och de tyckte barnmorskan ja gjorde HELT rätt i :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ville bara önska dig en fin vecka! :)

2010-10-11 @ 07:11:10
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oj oj oj.... Detta är bara början min vän! ;) Du kommer få höra måååånga vackra visdomsord efter vägen! Tro mig! ;)

Och jag ska inte skrämma dig, men..... Illamåendet kan komma tillbaka tyvärr.. :/ Du är ju såpass tidigt gången.. Men OM det kommer tillbaka så brukar det ju oftast ge med sig v12-13 där! :)

Så himla kul att ni också ska ha barn tycker jag!!

Tjohoooo!! Haha!! :D

Massa Kos & Klem!!! <3

2010-10-11 @ 08:55:31
URL: http://www.hannasbebis.blogspot.com/
Postat av: emelie

sv: jag har gått & blivit sambo serru. så nu bor jag i en etagevåning tillsammans med jimmy!:) underbart.

2010-10-11 @ 09:30:38
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0