Söndags morgon.

Brasan är tänd så nu ska nsart bli varmt och skönt här. Väntar på att babe ska vakna så vi kan äta lite . Är hungrig ständigt känns de som nu :) Men ja tänker på vad ja stoppar i mig för ja vill ju inte se ut som en gorilla !! Kommr inte tillhöra den kategorin som tänker att dom kan äta vad som helst för dom är gravida. De ska ju bort sedan oxå när de lilla undret har kommit ut.

Är oxå väldigt stolt över mig själv med mitt sluta röka :) Är ju några veckor sedan nu. Är JÄTTE tufft stundvis men de går. Jag som har prata på länge att sluta röka, här kommer verkligen min hjälp på vägen !! Hur de går sedan när bebis kommit ut de är en annan sak de ;)

Men nu ska ja nog se om han inte vill vakna kanske. Frukost i magen och sedan iväg till stallet och rida med natte :)  Hem och byta om och dra till jobbet. Behöver göra några timmar så ja slipper drunkna i jobb i morgon. Sedan ska ja föröska mig på en promenad med Kajsa. Ingen vila här inte !!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Helt rätt tänkt, jag gjorde samma sak.

Så jag inte skulle bli en bulldeg efter förlossningen ha ha ha!

2010-10-17 @ 10:36:40
Postat av: Åsa

haha :) Nej Ulle de vill man inte va !!! Lätt att få dit men inte lika lätt att bli av med !!

2010-10-18 @ 06:29:01
Postat av: emelie

du kommer klara att stå emot ciggen. efter nio månader och ett barn i din tillvaro tror jag inte ciggen kommer tillbaka! :D

you can do this <3.

2010-10-18 @ 17:12:43
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nu Åsa gåsa ska vi fan va stenhårda med denna jäkla rökning! Vi står ju lätt ut dessa gravid-månaderna! Men SEN ska vi fortsätta härda ut!!!!! YES WE CAN DO THIS BABY!!!! ;-D Våra barn ska inte ha några mammor som luktar askopp när dom ska ligga i våra famnar o mysa! NEJ NEJ NEJ!

2010-10-19 @ 08:53:00
URL: http://www.hannasbebis.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Ja emelie & Hanna.. Klart att detta ska gå. Bebis vill ju inte ligga i askoppfamn heller :) Jädrans va pengar de kommer sparas !! Kan man ju handla mera roliga saker i stället !!

2010-10-19 @ 10:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0