Underbara solen !!

Vilket Underbart väder de är där ute. Vill verkligen inte sitta här inne känner ja. Vill hem, Ge mig ut på en härlig ridtur med Frasse och sedan ta en promenad med King. Åhh ja vill bara va ute. Klä sig varmt och bara njta av solens strålar som värmer en :)
Men ja får helt enkelt änta tills ja slutar.

I kväll ska ja rota igenom alla julsaker som i har. Har ärligt taligt ingen aning om vad vi har allt och ja tror att ja behöver köpa lite flera kardiner. Hitta några snygga igår. Lite vanliga linne i Rött. Ja gillar de. Får inte bli alltför mycke krusiduller på dom :) Ljusstakar & Stjärnor de vet ja iaf att vi har så i klarar oss. Men man vill ju ha extra mycket jul när de är första julen som vi kan fira ordentligt när allt är klart. Ja älskar ju jul. Är ju den viktigaste högtiden på hela året enligt mig !!! Få äta massas goda julmat och se barnens glada miner när dom får öppna sina paket och dom får de där som dom har önskat sig så där extra mycket. Dricka glögg i massor. Lyssna på julmusik  (smög lyssnade lite häromdagen måste ja erkänna ) Baka massa gott och alla är allmänt glada bara :) Slå en paketen i fina papper& snören.. Ja julen är underbar. I år ska ja ha extra allt !!!


Kommentarer
Postat av: emelie

erkänner; jag längtar som en tok. speciellt nu när man är sambo.. klä en piff&puffgran (som han lovat att jag ska få.) julstjärnor i fönstrena. baka lussekatter och knäck..´massor av levande ljus med vanlij och andra goda dofter... ge mig dec nu!

2010-10-21 @ 20:59:31
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja vist är de mysigt :) Love it !!! vi har alltid piff & puff gran hemma :)Ska dola som bara den när vi kommit hem från våran resa.

2010-10-22 @ 06:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0