Vart är snön ?

Borde kanske börja se över vad som packas ner till veckorna i thailand oxå.. Vad man ska ta med sig för kläder. Se till att allt är tvätta och fixat.

Igår kom kära Madde så vi drack lite kaffe och pratade om allt mellan himmel & jord. Svärfar bjöd på mat och jag låg bara i soffan hela kvällen för en gångs skull. Alltid är de nått som ska göras men igår va de min tur. Min tur att bara slappa :)  Så i kväll tror ja att ja måste ta mig en promenad med king.

Juldukar måste köpas oxå. Har inte så de räcker. Vill ha vanliga basic röda. Inga krumelurer och grejer. Ja får leta.

Jag undra hur de går för buffy Erica oxå.. De ska komma bebis denna vecka så ja väntar med spänning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0