Alltid är de nått.

Förkylningen börjar på att ge sig nu :) Lite tätt i näsan bara. Men nu har näste bekymmer kommit... Helt utan förvarning i morse så kom nackspärren tillbaka. Aj Aj vill ja lova. Fy satan va ont de gör. Inget jag ens önskar min värsta ovänn.. (om ja nu har några ) Goa underbara Daniel kom med mina mediciner som ja har till den men insåg när ja skulle ta den ena att de får ja inte äta. Skit oxå.. Men men De är bara att härda ut.

Tänkte ja skulle ha städat och gjort fin hemma ifag inför helgen men där gick den planen åt helvet och ridningen får bli inställd den oxå. Så nu hoppas vi att detta är mycket bättre tills i morgon. Inte kul att inte kunna röra sig som normalt !!!

Så nu ska ja härda ut här på jobbet dom sista timmarna innan ja får gå hem. De orkar ja. Sedan ska ja hem och krypa ner hos min andra hälft som ligegr hemma i skiten som ja hade. Men bara man får komma hem till han så känns allt bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0