Dag 2

Dag 2 som man ligger här och snyter sig som en tok. Men börjar känna mig lite bättre och efter att madde & maria kom på kaffe så kändes ja mig riktigt pigg så i morgon får de bli jobbet :)

Marten oxå. Fröken Maria har den obligiskatoriska golv festen på fredag :) Först va ja lite negativ om att gå ut då men de vore allt skoj att följa med alla mina goa töser så de får nog bli så. På lördag ska vi själva öppna dörrarna för våra egna här hemma :) Så ja tror att de detta kommer bli en super helg !! Va ett tag sedan ja va ut nu så man får passa på när de bjuds ;)

Spelat bort lite pengar idag oxå på fotbollen så ja hoppas den går in !!! Farligt de där med Daniel. Han smittar mig med spelandet. Men med eget spelkort så får ja väl utnyttja de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0