En oren häst.

Igår hade ja nog en av dom tröttaste dagarna i mitt liv !! Jösses. Trodde ja skulle somna på jobbet och när ja väl kom hem va ja tvungen att ställa mig och laga mat direkt. Annars hade Daniel hittat en väldigt djupt sovande sambo på soffan :) Fick lite nya krafter efter en bit mat i magen. Klyftpotatos & kyckling stod på menyn.

Lyckades samla krafter och åkte till stallet och tömkörde min häst. Allt flöt på i vänstervarv och han jobba med ryggen suveränt och trampa under sig precis som han skulle :) När de va dax att byta varv så insåga att ja hade en häst som va lite oren i höger fram.. Så de va bara att lägga ner och ta hästen på en lite skritt tur så han fick varva ner och ställa in han. Inge varm eller nått  men förmodligen så kom de i från att dom hade busat i haen ( ja hoppas iaf) då dom spriungit igenom tråden på ett ställe och alla hästarna va utanför. så idag blir de vila för han så ska ja longera han lite i morgon för att se hur de verkar då.

När ja kom hem från stallet så va ja så trött !! Prata lite med Kajsa & Madde sedan la ja mig raklång i soffan.. Gjorde inte ett knop. Bara glodde på TV. De va inte fel !! Så idag tänkte ja att ja skulle tvätt och promenare lite. Ska föröska att inte lägga mig iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0