Älskade våren

Efter några dagar av nästan total däckande i soffan och sängen så tog ja nu en evighets dusch och gud va pigg ja blev :) Att en dusch kan göra så mycket med en människa. Fick helt plötsligt energi och känner kanske en gnutta av rastlöshet.. Ska föröska plocka i hopp lite här hemma och kanske förberda inför vårstädningen som ja skulle börja med i torsdag.
Jag måste nog säga att jag älskar själva vårstädningen. Allt blir skinade rent och allt gnors på djupet :) och när man väl är klar så är slottet skinande rent. FANASTISKT !!!
Skulle ha köpt nya gardiner men jag hittar inga som jag vill ha så det får helt enkelt vänta.

Saknar min man extremt mycket oxå :) Han är på träningsläger och kommer inte hem försen i morgon.. Så vi får klara oss själva jag, grodan och King.

Men nu ska här göras smoothie så ja får lite energi i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0