En behövlig pysseldag

Idag har jag börjat med mitt pyssel av bebis rummet :)Min kära man hjälpte mig bort med byrån som stod där inne och flytta in den nymålade :) Kommer bli perfekt där inne känner ja. Tänk vad lite målar färg kan göra.
Vi har ju hittat ett skötbord som vi vill ha men nu fundera vi på om vi inte skulle använda denna byrå då skötunderlägget får plats på den. Vi prövar oss fram helt enkelt. Ska bara hitta någon sorts hylla där vi kan ha alla blöjor och div tillbehör. Vi ska nog få till detta ;)
Kläderna har vikts och lagt ner fint i lådorna och barnvagnen är bäddad. Sängen köper vi med oss hem när vi ska ner på sista UL om 2 veckor.  Bilder kommer när vi fått i ordning lite mera där inne.
 
Nu känner ja mig ännu mera redo för att möta den lilla där inne. Hur ser hon ut ? Vems drag har hon fått ? Ja är så nyfiken på hennes personlighet så det går inte att sätta ord på :) Jag hoppas iaf att hon får pappas smarta läshjärna ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

det är inte bara inte att skaffa bebis, fixas hit fixas dit! :D

2011-04-13 @ 11:18:09
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh, vad jag längtar efter att träffa LillaÅsiel!

Och vet du, jag ska lära henne ALLT jag kan om ekonomi, å så.. du vet..;)

2011-04-13 @ 21:25:19
URL: http://rullatumme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0