Första dagen så blir det så här...

Första dagen på ledigheten och jag drar in med flunsa.. Ja är det inte typiskt så säg :) Hej feber,näsa som rinner värre än niagra fallet och delux ont i kroppen. Men ja kurerar mig så det ska nog snart släppa !!!

Agendan har massor att bjuda på för denna dag.
Mötet hos Barnmorskan är avklarat och där såg att exemplariskt ut. Hon låg till och med nedåtvänd nu men det kan ju ändra sig.

Om några timmar är det dax för föräldragruppsträff igen.
Stallet ska ha sitt och sist men inte minst.. Det är ju Hockey i kväll igen !!!! VIKTIGT VIKTIGT !!!

Jag mena att jag skulle ha börjat städa upp lite i källaren idag men med denna kropp så får det vänta lite.
Alla tapeter är ju nu på plats och här kommer ett litet smakprov.



Detta är tapeten som suttit innan. Gammal 70-tals tapet som nästan gjorde mig illamående så fort jag såg den :)

Utbytt mott ljusare finare :






Den översta är gästrummet och den här nedan är hallen.
Nu kan alla kablar sättas fast igen och golvet kan läggas in så än är vi inte klara men vi är på god väg ;)

Själv ska ja greppa målarpenslarna direkt jag känner mig bättre och måla tvättstugan. Mera vitt på väggarna !!

Kommentarer
Postat av: emelie

krya på dej åsa.

2011-04-08 @ 11:38:34
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: josefine

tapeten med löven har jag i köket som fondvägg :)

2011-04-08 @ 21:18:51
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0