Idag är det 0 dagar

Näsan rinner som värsta syndafloden. Tårarna rinner och ja kan kan knappt andas. Ja men hej härliga förkylning !!!
Hade det inte varit för att det är sista dagen idag så hade jag stannat hemma. Men ja kände att nu är de bara att dra sig iväg och säga hej då till alla och få med sig dom sista sakerna hem som jag behöver hemma under tiden.
Vi får åka och hälsa på jag & King så det inte blir ett allt för stort glapp innan vi är tillbaka :)

Ska börja min ledighet i morgon Torsdag med ett besök hos barnmorskan på förmiddagen och sedan på eftermiddagen är det dax för föräldragrupps möte igen. Vintern ska städas bort hemma och alla vinterkläder ska tvättas och läggas undan för våren och varje rum ska städas i varje vrå så det verkligen blir vår rent hemma :)
Bebis rummet ska fixas i ordning.

Världens bästa man satt upp sista våden i källaren igår oxå. Men vad han är duktig och vad det blev snyggt. Kan knappt tror att det är samma källare längre :) Bildbevis kommer.


Kommentarer
Postat av: emelie

nu ska du njuta va ledigheten fram tills bebis kommer..

2011-04-06 @ 12:25:41
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: emelie

sv; bra de åsa.

yes, mami och min årliga resa äger rum om tre veckor.. dessutom fick vi med oss älskade storebror! :D

2011-04-07 @ 09:51:37
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0