Min älskade häst

Ridbyxorna är tvättade. Tröjorna ligger snyggt i hoppvikta i garderoben. Tränsen och sadeln skiner som aldrig förr. Nu är jag bara väntar ja tills ja får använda allt detta igen :) Tänk, första gången som jag får hoppa upp i sadeln tillbaka. När vi tränat upp kondis och styrka igen och vi får bege oss ut på banan igen och göra vårt första riktiga träningspass. Ja, Jag längtar mer än jag kan beskriva det !!! Min frizon där jag födelar nytta med nöje. Där jag får känna varje muskel under mig som lyssnar på varje rörlse jag gör i sadeln och bara är så totalt tillgiven.  Min älskade häst. Min bästa bästa Frac !!!
Han lägger alltid mulen mot magen nu för tiden. Precis som han vet att där är nått levande där inne. Han är extra försiktg med mig. Ja han är fantastisk min häst !!!







Kommentarer
Postat av: Hanna

Kärlek! ♥

2011-04-18 @ 14:02:32
URL: http://www.hannasbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0