Påskafton och ja kollar på fotboll

Äntligen ett fungerande internet igen. Har varit lite konstigt den senaste tiden.. Men nu ska de nog kanske funka igen. För tillfället ligger ja och king i soffan och kollar fotboll. Chelsea- Westham. Daniel har skadat mig. Jag börjar tycker att fotboll på TV är riktigt underhållande nu för tiden och kanske kanske har jag fått ett favoritlag :) Helt sjukt !! Men med min familj så borde ja verkligen gilla fotboll då ja har en far som varit tränare i hela sitt liv och en broder som gjort karriär i fotboll.

Till det tråkiga som inträffade idag. Min häst fick ett nytt anfall. Inte så krafftig som sist men det va dock ett !! Jävla skit !!!!!!  Jag som trodde att det kanske gått över då inget har varit med han på 2 månader nu nästan. Fan oxå. Så ja får åka tillbak sedan och kolla in han igen och se hur han ser  ut och är. Trodde verkligen att det va över och att han var frisk.. Men icke heller.  Känns ju så underbart med tanke på att vetrinärerna fortfarande inte vet vad det va som hände med han.. SKIT !!


Kommentarer
Postat av: emelie

men stackars pålle.

2011-04-24 @ 21:45:28
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0