Skäll till er som behöver !!

Som hundägare så har jag 2 saker att säga till andra hundägare !! Plocka för f*n upp skiten efter din hund när den sätter sig på trottoaren och framför allt när den sätter sig på vår gräsmatta !!!!!  Är du i samhället koppla din hund. Det är faktiskt lag på det !!
Detta är 2 saker som irriterar mig och speciellt när man bor som man bor. Vad har du garantier över att din hund inte sticker iväg mot andra hundar när du möter dom. Har hänt mig några gånger vill ja lova. Sist slutade det med att jag fick åka till vet. med King. Hunden hoppade på 3 ben i några dagar, medicin och tratt. Oansvariga hundägare.
Hur trevligt är det att trampa all skit som kommer fram !? Nej fy fasiken.

Ta er i kragen hundägare !!!!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kunde inte sagt det bättre själv=)

2011-04-05 @ 23:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0