Hemma igen.

Då va vi hemma igen efter att ha spenderat en helg i Borås.
Jag och Carre spenderade hela lördags dag i Ullared. Såg ju skit bra ut när vi kom. Ingen kö. Va bara att gå raka vägen in. Väl inne så va de inte lika fantastiskt. Men jösses vad folk. Trodde inte ja skulle ta mig någonstans alls. När man väl kom in en bit så började allt att lossna lite :)
men nu är vi nästan kittade inför bebisens ankomst :)
Fick med mig:
Tvättlappar
Nappar
Napptermometer
Flaskor
Skötbordsunderlägg  + några ombyten till den
Filt
Sängkläder
Sängkläder till vaggan/vagnen
Kudde
Täcke
Babyolja
Inlägg till BH
Regnskydd til vagnen
Babywatcher
Handdukar.

Sedan va de ju allt annat oxå :)


Så nu ska vi bara köpa skötbord + (korgar till det ) Säng och badbalja. Men det får bli IKEA.  Jag vill ha allt nu så jag kan börja fixa där inne :)
Sedan ska Pappa Daniel få fixa en vägg text ovanför bebissängen oxå.

Innan vi åkte hem igår så vänta vi in mamma & pappa som kom ner till Borså för att dra vidare "hem" till Spanien, San Javier. Inte ett dugg avis på dom. Ca 25 grader varmt !! Nej men vi valde att åka hem til Torsby i stället vi :)
Men i slutet på sommaren ska vi allt åka. Får se vilken vecka som passa Daniel och när värmen gått ner lite där nere så lillan inte får det allt för varmt.

Men nu ska ja forstätta på min sista veckan. På Onsdag görs närmligen sista dagen på länge här på jobbet. Konstigt....


Kommentarer
Postat av: emelie

shop til' you drop.

2011-04-04 @ 13:11:04
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0