10 Veckor

I 10 Veckor har vi nu varit en ny familj och i 10 veckor har varje dag varit som ett äventyr av nya saker som man upptäcker med henne. Det är verkligen världens häftigaste känsla att va mamma & pappa. Hon är verkligen världens gladaste barn och varje morgon när du hämtar henne ur sin säng så lägger hon av världens största smile när hon får se vem det är. Hon lägger sig vid 9-10 någon gång och vaknar första gången mellan 6-7 ca för lite mat och somnar om och sover offtast till 9,00-9,30. Ibland äter hon inte ens när hon vaknar utan vill bara ha sin tutte och somnar om med den i munnen.
Hennes favorit sysselsättning för tillfället är att sitta i sin babysitter eller ligga i sitt babygym och kolla sig själv i spegeln :) Hon tror säkert att det är någon mer hon ser för det pratas jädrans vill jag lova.

På Onsdag ska vi till frissan jag & smilla. Hon ska klippa sin lugg lite för den hänger i hennes ögon väldigt snart och jag ska äntligen få sätta i mitt löshår. Så det blir tjej mys i flera timmar för oss med Mickan :) Daniel får komma och hämta henne när han slutar så mamma får lite kvalitetstid med frisören och få känna sig lite lyxig ;)

Annars så är vi häst skötare i 2 veckor då fextra familjen har dragit till USA idag och så vi har några hästar att ta hand om. Redan nu visar hon stora tecken å¨att hon kommer bli en häst tjej för direkt hon får se dom så skrattar hon allt vad hon orkar. Så mamma håller tummarna och det vet jag att pappa inte gör ;)

Nu ska den här mamman passa på att göra lite fixa och trix innan bebis vaknar för är det inte super regn som kommer så ska vi nog ta oss en promenad.

Kommentarer
Postat av: emelie

vad mysigt ni verkar ha det! :D

2011-08-30 @ 11:55:21
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0