13/8

Idag är vi ensamma hemma på torpet då pappan i familjen har dragit iväg på fotboll hela dagen. Grodan ligger och sover och jag gör inte ett skit.
Har fått fruktansvärt ont i kroppen och förmodligen så är det hormon förändringen som gör detta. Ska till Barnmorskan till veckan så jag får ta upp det med henne då. Med diklofenak så blir allt bättre :) Bara den börjar värka så kan jag röra mig som "vanligt" igen.

Igår va det dax. Sätta igång hästen. 15 Januari va sista gången jag rörde på han så det va med spänd förväntan som ja tog fram ridbyxorna. Hade lite ångest över att jag kanske inte skulle komma i dom igen men det va inga problem. Dom satt som ett smäck på kroppen !!!
Så vi börjde vår vandring tillbaka med 10 min longering igår. Han va lite stel och alltmänt lat. Men i det stora hela så gick det bra. Så jag hoppas att det fortsätter så för då ska ja sätta mig upp i sadeln om 1 vecka. Vi får se. Tar en dag i taget så vi fortsätter idag med samma som igår :)
Kan lova att det va en lycklig Åsa som kom hem igår. Min livspassion !!!

Ikväll blir det date med Fröken Anna. Alltid lika trevligt !! Se vad vi mammor hitta på med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0