28/8

Förkylningen börjar att avta. Känner mig iaf inte lika dålig som jag gjorde för några dagar sedan.
Igår va mormor sugen på att åka till Karlstad på lite shopping så jag och smilla va inte sena att tacka j när frågan kom om vi ville med :)
Lilla fröken fick sig en del höst/vinter kläder. Är ju så fantastiskt roligt att köpa kläder till henne och jag skulle lätt kunna köpa allt jag hittar men man får ju hejda sig själv lite i bland :)
Själv fick jag med mig en väska och ett par skor hem och så klart några kqassar från IKEA oxå. Ladda upp med en massa ljus inför hösten för är det nåtta jag gör slut på snabbt så är det värme ljus. Ljus i alla former när jag tänker efter.

Sitter och väntar på att affären ska öppna för idag är det söndag och då är det lyx frukost som gäller :)
Seda är det jag,skurmoppen,damtrasan och tvättmaskinen som ska umgås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0