Dumma förkylning

Influens i kroppen som känns mindre fantastisk men idag är iaf febern borta så det är ju ett steg i rätt riktning iaf.
Så dom senaste dagar har mest innehållit snytning och intag och div. mediciner. Men mitt iallt så fick ja iaf ett riktigt glatt besök från Karlstad. Malin & Stina kom på spontanbesök och det gillade vi :) Härligt att få se bebis magen oxå för det va ju inte allt för länge sedan man själv hade en.

Babe har lämnat oss för 1 dygn för att åka med jobbet och en liten tripp. Första gången som vi är utan hannså länge så det känns konstigt men någon gång ska ju va den första oxå.

Mår jag bättre i morgon så ska nog jag & mamma ut på en liten tripp.  Ja smilla får ju följa med hon med. Finns inte så många val för henne ;)

Kurera mera här nu så jag blir frisk fort. Jag vill ut och promenera och rida igen !!

Kommentarer
Postat av: emelie

krya på sig.

2011-08-26 @ 11:34:28
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0