En trevlig kväll.

Följde med Johanna ut igår. Va super trevligt att träffa alla människor och bara sitta och tjata om allt mellan himmel och jord. Fick tyvärr höra nått väldigt tråkigt och jag lider med människan i fråga för när andra människor med mening är elak och beter sig som någon sorts "chef" så blir jag arg. Kommer hjälpa personen i fråga och få denna att lösa hela situationen och få bort problemet för någon gång får det faktiskt va bra med skit sakerna !!
Åhh Nu blir jag så där jävla förbannad igen !! Men så behandlar man bara inte andra. Punkt slut.

Ska göra ett nytt försök med hästen i kväll igen bara babe kommer hem från sin fotboll :) Jag hoppas det ser bättre ut iaf så vi håller tummarna..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0